sábado, 17 de abril de 2010

Una petita introducció

Per a començar us diré el "perqué" del meu títol. Un diari personal personal és un tipus de text on l'autor escriu les seves experiències, somnis o comentaris sobre la realitat a partir d'entrades sota la data del dia. En un principi serveixen per portar un registre d'esdeveniments vitals i són per a ús privat.

Dit això, per tal de presentar tot el meu procés d'ensenyament-aprenentatge realitzat al llarg d'aquesta assignatura, he creat aquest blog en forma de diari. Aquest format m'ha semblat molt encertat, ja que el procés d'E-A que hem seguit a l'assignatura és un clar exemple els diferents punts de vista a través de l'expressió plàstica i la seva didàctica on els descobriments que hem anat fent al llarg dels dies tenen un fort component subjectiu i depenen molt de la visió i personalitat de cadascú.


He escollit aquest dibuix ja que des del primer moment que l'he vist m'he sentit identificat. És un reflex de les coses que hem anat fent a classe. Potser al principi em sentiré una mica incòmode però espero que a mesura que vagi avançant en el desenvolupament a través del portafolis em sentiré més a gust.


Espero que aquest portafolis em serveixi per reflexionar els temes i els continguts treballats a classe, mostrar la meva evolució al llarg del curs i donar sentit a tot aquest procés d’E-A, tot creant una eina, que com a futur mestre espero poder utilitzar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario